Dricka lakrits?

I helgen testade jag nyheten från LOKA med lakrits och jordgubb. Jag gillar lakrits, så jag trodde att den här drycken skulle vara något för mig. De första klunkarna var goda, men sen blev det för mycket! Den smakar verkligen mycket lakrits och det fungerade inte att dricka så mycket. Jag tyckte knappt att den smakade jordgubb över huvud taget. Om man inte gillar lakrits kommer man absolut inte gilla den här drycken. Om man som jag tycker om lakrits, är de första klunkarna goda, sedan vill man inte ha mer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen någon som håller med mig, den blev verkligen lite för mycket. Trots att jag älskar lakrits var inte denna något för mig.

2012-05-26 @ 22:03:28
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag blev jättebesviken när jag smakade för jag tyckte inte att det smakade lakrits alls! Vattnet doftade supergott av lakrits men tyckte bara det smakade sliskig, mjäkig jordgubbe. Haha så olika man kan tycka!

2012-05-26 @ 23:43:26
Postat av: Karin

Jag tyckte den var supergod! :D

2012-05-27 @ 13:04:25
URL: http://freshyourlifeup.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Precis så tyckte jag med! Kunde inte ens dricka upp det.. Misstänkte att det skulle vara lite underligt men gillar ju lakrits och var nyfiken när jag sprang på den på Ica. Men nej, fy alltså till slut. Fast ändå lite kul att de hittar på lite annorlunda grejer.

2012-05-29 @ 16:03:29
URL: http://matochlivet.blogg.se/
Postat av: helena

Vilken kul o galen smak! Även om du inte gillade den vill Jag verkligen prova! Ska be syster ta. med en när hon kommer hit om två v :)

2012-05-29 @ 18:05:31
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag tycke den var god men visse inte riktigt vilken sort jag drack, tittade inte på flaskan glupsk som man kan vara, sen bara mmm. Sist jag gillade någon så som denna var det Loka Likes Africa Mango Marula... Endel sorters dryck kräver mer än andra... som Fanta vilda bär när den var ny, alla älskade den, jag tyckte den smakade svett... sen ändrades den åsikten o alla vi fjortisar drack vilda bär... sen kom fanta exotic... en helt annan historia=) Som en som gick in på en miniaffär å sa "hej har ni fanta erotic" öh yehhs.

2012-07-22 @ 01:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback