Lingongrova Favoriter

De flesta känner nog till brödet Lingongrova, från Pågen. Det sägs ju faktiskt att det är Sveriges mest köpta bröd. Hos mig är inte Lingongrova någon stor favorit, även om jag tycker att det är ett helt okej bröd. Nyligen lanserade Pågen brödnyheten Lingongrova Favorit; Lingongrova i brödhalvor. Jag föredrar helt klart Lingongrova Favoriter framför vanliga Lingongrova. Det är praktiskt att brödet är i halvor som man kan göra till en smörgås med pålägg emellan, om man vill ta med sig det. Lingongrova Favorit är ju också ett tjockare bröd än den vanliga Lingongrova, vilket gör det mer saftigt och fylligt.


Kommentarer
Postat av: Pralin från matmedmera

Jag som slutade köpa bröd och bakar själv nuförtiden allt mitt bröd

2012-03-17 @ 19:59:32
URL: http://www.matmedmera.eu
Postat av: Lena

Problemet med Lingongrova är ju att många tror det är ett nyttigt bröd eftersom det är "mörkt", men egentligen är det massor med socker i det...

2012-03-18 @ 11:55:26
Postat av: Julia

usch! det brödet är inte alls gott! Alldeles för sött

2012-03-18 @ 14:41:13
Postat av: Kamila

Neeej,brödet är ju för söt.

2012-03-19 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback