Greken på hörnet

Jag tänkte tipsa er om en jättebra grekisk restaurang jag var på förra veckan, nämligen Greken på hörnet, som ligger på söder i Stockholm. Jag tycker att det är viktigt att man får "hela kittet" när man går på restaurang, och det tycker jag att man fick här; fin miljö och inredning, trevlig personal och väldigt god mat! Om man gillar grekisk mat, kommer man garanterat uppskatta maten här! Jag åt Grekens bifteki, som bestod av grillad nötfärsbiff fylld med fetaost, serverad med potatis och tsatziki. Mums!

Något som var ganska kul var att jag reagerade över att de hade en så himla fin toalett, en av de finaste jag nånsin har varit på faktiskt. När jag gick på restaurangens hemsida såg jag att de har skrivit om just toaletten.
Haha, så kul att restaurangen har en hel egen sida på sin hemsida som handlar om bara toaletten. De skriver bland annat: "Ibland behöver man gå ibland behöver man inte gå. Hos oss måste du gå. Vi vågar påstå att våran toalett saknar motstycke, vi tror du kommer att hålla med oss när du har besökt Stockholms finaste toa!"

Har någon av er varit på Greken på hörnet?



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! På en OK-mack i Bräcke (några mil utanför östersund) så har de en sjukt fräsch och fin toalett! Ganska udda faktiskt med tanke på att det är en mack :P

2011-09-19 @ 08:51:57
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh vad roligt! Nyss flyttat till Sthlm, svårt att veta vilka som är guldkorn. Det här ska testas till helgen :-)

2011-09-19 @ 15:30:57
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Coquina

Skoj att du också skriver om restaurangtips =)

2011-09-20 @ 13:32:38
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Christer

Nej, men testa gärna Electra i Sundbyberg. De försöker verkligen att komma ifrån det där med jätteportioner av grå mat som smakar precis likadant överallt. Här får ni vacker grekisk mat med lite finess!

2011-09-26 @ 17:56:19
URL: http://www.delistockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback