Juicevinnare

Det var riktigt svårt att utse vinnaren i juicetävlingen, eftersom det kom in så himla många härliga frukostförslag. Efter att nu ha läst igenom alla bidrag är jag riktigt sugen på frukost! :)

Hur som helst så har jag utsett en vinnare. Den vinnande frukosten är komponerad av Simon! Grattis till vinsten som alltså består av en helårsförbrukning av juice från Tropicana.

Här är det vinnande bidraget. Jag tycker att det låter som en riktigt god, mastig och härlig frukost som ger en riktigt bra start på dagen!

"Mitt bästa tips på en härlig frukost är två smörgåsar, grovt bröd såklart, med ost och skinka på. Sedan tar man och skär upp några bitar tomat, några bitar röd paprika och någon form av kött, tex köttbullar, köttförsbiff eller kassler. Allt detta sprider man ut på smörgåsen så att det nästan ser ut som en hel sallat på mackan. Till detta kör jag havregrynsgröt med äppelmos och kanske lite socker för att förhöja smakupplevelsen. Jag avslutar med ett grönt äpple och en klunk mjölk."


Kommentarer
Postat av: Anonym

fanns väl ändå bättre förslag av de inkomna? Kasst val

2011-05-18 @ 12:04:16
Postat av: Elina

Anonym - Det kom in många bra tips! Detta var ett av de som jag gillade bäst. Synd att du inte håller med.. Det är svårt att göra alla nöjda :)

2011-05-23 @ 10:30:02
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback