En snurrig nyhet



I helgen råkade jag av misstag testa denna nyhet från GB. Jag trodde att jag köpte den gamla vanliga Twister-glassen, men när jag öppnade förpackningen såg jag att det var en annorlunda Twister. Nyheten heter Twister Fruit. Det som är lite speciellt med glassen är att den består av både isglass och gräddglass. Det är ananas-, citron- och limeglass snurrat kring en stång av jordgubbsisglass. Jag blev faktiskt rätt så besviken på den här glassen. Den smakade sådär och jag var inte så mycket för kombinationen av grädd- och isglass. Tackar vet jag den vanliga Twistern! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha själv tycker jag denna glass är godare än den vanliga :P

2011-06-07 @ 06:58:24
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback