När, var, hur och varför?

Har ni ätit Majskrokar? Jag åt det för första gången för några dagar sedan. Enligt mig så smakade Majskrokarna ingenting och jag försår inte riktigt vad tanken med Majskrokarna är... Det känns ju inte som att man vill äta dem för att det är gott, eftersom de ju faktiskt inte smakade något över huvud taget. Det känns inte heller som att man vill äta dem för att det bidrar med några nyttigheter, eftersom de enbart består av just majs. Inte heller vill man äta dem för att bli mätt, för det blev man absolut inte. En påse kostade dessutom 32 kronor, vilket jag tycker är otroligt dyrt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Man brukar oftats ge majskrokar till småbarn som ska lära sigg äta eller just lärt sig :) dom är stora och dom kan sitta med dom länge och alla barn jag sett fått de verkar gilla dom, så jag antar att inte är någon "krydda! på dom just för att småbarn är känsliga för det. :)

2011-07-19 @ 18:36:43
Postat av: Matilda

Som föregående säger, så vet jag bara att man ger dem till småbarn. Det är väll ungefär samma sak som att ge dem dessa vita kex, dom kan sitta och gnaga/äta på dem :)

2011-07-19 @ 19:06:18
Postat av: Martina

Precis som de ovan säger så är dom för småbarn, hade alltid det till min dotter när hon var liten och hon älskade dom!!

2011-07-19 @ 20:34:34
URL: http://www.matochodla.blogspot.com
Postat av: Jannica

Oj, det låt inte ens gott. Då ä'r det ju bättre köpa ngt ordentligt och äta med måtta :)

2011-07-20 @ 12:35:15
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Its for the babies;)

2011-07-21 @ 18:50:20
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom ligger förmodligen vid babaymaten och andra babysaker på ica av någon anledning kan jag tänka.. ;)

2011-07-21 @ 19:27:04
Postat av: Kim

Majskolvar är jättegoda enligt mitt tycke. Grillade med salt o smär, alt med nån glace på.

2011-08-09 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback