Tävla

Under sommaren har jag tipsat och hjälpt gänget på Bolabbet med deras matlagning. I samarbete med Bolabbet arrangerar jag nu en tävling där du kan vinna 4 muggar från Rörstrand & Filippa K!

Om du vill vara med och tävla ska du ge ditt bästa tips på hur en maträtt som är både nyttig och prisvärd. Det mest kreativa bidraget utses av mig och gänget på Bolabbet.

OBS! Du måste posta svaret på 
Bolabbets hemsida. Vinnaren utses fredagen den 19 augusti och presenteras på Bolabbet. Ditt bidrag är alltså endast giltigt om det postas hos Bolabbet!



Kommentarer
Postat av: Lasse N

Havregrynsgröt - både nyttigt och prisvärt.

2011-08-13 @ 08:14:03
Postat av: Kim

Nu har jag skickat in ett recept till bolabbet, så nu gäller det bara att hålla tummarna!

2011-08-14 @ 22:28:55
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har skickat in ett recept på bolabbet och håller tummarna =)

2011-08-17 @ 19:51:58
Postat av: pilla

Har skickat in recept på mina mellisbullar!

2011-08-19 @ 12:25:27
URL: http://pernillabredolt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback