Uppdatering

Bloggen har gått lite på sparlåga under några dagar, men den kommer att komma igång lite mer nu! Det har hänt en del sen sist. Jag har varit i Polen (massa matbilder kommer!), jag har jobbat en hel del, jag har börjat planera en flytt till Stockholm (Jippiiiii!) och så fyllde faktiskt bloggen 4 år i lördags! Oj vad tiden har gått fort! Jag började blogga innan jag kom in på dietistprogrammet och så bloggade jag under hela min väg till att bli dietist och nu, som legitimerad dietist, fortsätter bloggen! Kul!


En dag åt vi mat på en polsk "milk bar", vilket är ungefär som ett café med enklare rätter. Genom lite smygfotande lyckades jag ta den här bilden inne i köket där maten lagades till... Som man ser så var inte standarden den högsta... Men personalen var trevlig och maten var helt okej!


Kommentarer
Postat av: Konrad

Oj, ser spännande ut! Vad är det som puttrar i grytorna?

2011-04-19 @ 00:10:54
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

sv; Hej, gud vad kul! Vad konstigt, det har jag inte sett! :S Har du lust att skicka det igen? Måste ha kommit bort någonstans!

2011-04-19 @ 07:48:42
URL: http://emeliereser.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till 4 år! :) Och vad roligt att du kommer till sthlm! :) Har du fått nytt jobb här?

2011-04-19 @ 17:06:38
URL: http://bakut.blogg.se/
Postat av: Hogge

Grattis till bloggen ;)

2011-04-22 @ 15:33:29
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback