Slut på praktik

Nu är praktiken slut! Det känns tråkigt, eftersom jag har trivts så bra. Jag har lärt mig väldigt mycket, både teoretiska kunskaper och hur man kommunicerar på ett bra sätt med olika typer av människor/patienter. Nu börjar den sista kursen på dietistprogrammet, nämligen C-uppsats. Jag och en klasskompis ska skriva på uppdrag av ett företag som gör näringsdrycker. Det kan säkert också bli kul! :)

Det är flera som frågar om dietistprogrammet... Vad man läser, om det är svårt, vad man kan jobba medefter utbildningen osv. Titta under kategorin "Mina dietiststudier" till vänster. Där har jag samlat alla inlägg som handlar om just dietistutbildningen. Även under kategorin "Läsarfrågor" finns det några inlägg om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback