Vinnarna är utsedda!

Nu har jag sammanställt alla era svar som kom in till "C-vitamintävlingen" . Det var totalt 106 personer som deltog och av dessa är det 4 stycken som vinner.

Frågan var alltså hur många procent av det dagliga rekommenderade intaget av vitamin C som jag får i mig genom att äta grönsakerna på bilden.



Det rätta svaret är att jag får i mig 135% av det dagliga rekommenderade intaget av vitamin C genom att äta de här grönakerna!

De 4 som var närmast var...

Liz som har bloggen lillagoajag  och som gissade på 127%
Sofie som har bloggen mumsfillibaba och som gissade på 125%
Carina som gissade på 124%
Elin M som gissade på 147%. Du angav ingen mailadress, så maila mig din adress så snart som möjligt, annars måste jag utse en annan vinnare!

Alla vinnarna kommer få hem 4 stycken smoothies var, från Chiquita! =)

Kommentarer
Postat av: Jens

Grattis till er som vann!

2010-02-25 @ 16:33:36
Postat av: Elin M.

Stort tack :)



Jag skicka ett mail till dig, med min address.

Ha en skön Fredag

2010-02-26 @ 12:45:04
Postat av: krangligochkonstig

Neej! Jag ville ju vinna..

Men iaf grattis til dom :P

2010-02-26 @ 14:49:55
URL: http://krangligochkonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback