Nya skor


Idag var jag på Löplabbet och köpte nya springskor! Om ni ska köpa löparskor så rekommenderar jag er verkligen att gå till Löplabbet. Jag fick hjälp av en kille som först undersökte mina fötter och tittade på hur jag belastar fötterna när jag står upp som vanligt. Sen fick jag provspringa på ett löpband för att han skulle kunna se hur mitt löpsteg ser ut. Utifrån detta så visste han vilken typ av skor som mina fötter mår bäst av! Det blir lite dyrare, men jag tycker absolut att det är värt det!

Kommentarer
Postat av: maria Liljeqvist

Det ÄR värt det, speciellt för dina knäns skull! För det är dom som tar mest stryk vid löpning! Jag är jätteimpad av dina löparambitioner och hoppas verkligen att du kommer (först) i mål ;-)

2010-02-03 @ 20:57:33
Postat av: Mika

hur mycket kostade det ungefär? ;:D

2010-02-03 @ 22:01:16
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: Drusko

Vilka fina skor. Hoppas det blir löpväder snart nu då.

2010-02-04 @ 08:34:12
Postat av: Helena

Åh vad kul elina!! :) det känns att du är på G!! Ser fram emot att börja träna ihop sen! Jag var ute o sprang långt igår (bra mot bakfylla) men oturligt nog har min fot svullnat igen. det försvann när jag inte sprang men nu kom det tillbaka, men inget skall få stoppa mig! hehe. vi ses imorgon! kram

2010-02-04 @ 16:39:43
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Jenna

Det har jag oxå gjort och det var verkligen värt det :)

2010-02-05 @ 22:00:41
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Oj vilken bra service!

Kostade det något extra att utföra det, eller har de dyrare skor istället?

Det skall jag komma ihåg när det är dags att köpa löparskor. Mycket bra tips :)

2010-02-07 @ 15:04:39
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Elias

Ser ut som ett par Asics gel flashfire, i så fall har jag ett par likadana :) Sköna!

2010-02-07 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback