Gasque och diabetesplugg

Igår var jag på gasque (=sittning/finare middag) med studenter som läser till dietist, kostvetare och systemvetare. Det var jättekul! Menyn såg ut så här:

Förrätt: Laxrullad med wasabicrèmefraiche och laxrom
Huvudrätt: Lammstek Provencale med potatisgratäng och rödvinssås
Efterrätt: Limecheesecake med björnbär


Trots gårdagen så måste jag verkligen plugga idag... Slutet av kursen "Dietetik och klinisk nutrition II: Diabetes mellitus och njursjukdom" börjar närma sig.


Plugg...


Kommentarer
Postat av: Helena

Usch jag är inte alls pluggmotiverad idag, såå seg i huvudet. Hoppas du hade lika kul igår som jag hade! kramar

2010-04-18 @ 11:41:13
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Linn

vilken fin design du har gjort :)

2010-04-18 @ 14:35:26
Postat av: Camilla

Fin blogg. Jag har dig på bloglovin så brukar titta in då jag kan. Själv har jag diabetes, men diabetes typ 1 :)

2010-04-18 @ 14:52:53
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback