Priser

Som jag har berättat förut så har jag världens bästa jobb, som Hälsorådgivere på Itrim! I mitt jobb får jag hjälpa människor till ett lättare och friskare liv, jag får följa mina kunder under flera år och se dom utveckals och må bättre och bättre. Jag vet inget roligare än att få inspirera folk till ett hälsosammare liv!
Jobbet blir lite extra roligt när man blir belönad med priser för det man håller på med varje dag. För några veckor sedan samlades alla Itrimcentrer i hela Sverige för att utbyta erfarenheter och lyssna på några externa föreläsare. På kvällen var det middag och prisutdelning och mitt center vann två tunga, fina priser som vi är mycket stolta över: "Årets kundinflöde 2012" och "Årets varaktiga viktminskning efter 2 år".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback