Hotellfrukost

I helgen var jag och min sambo Jonas i Göteborg. Vi bodde på hotell Royal mitt i centrala Göteborg. Det bästa med att bo på hotell är ju frukostbuffén! Vi tyckte att Royals frukost var bra. Utbudet var bra, men vi saknade gröt, bacon till äggröran och fruktsallad. Det fanns inte heller så mycket att välja på för personer med allergier och intoleranser. Helhetsbetyget av frukostbuffén var dock bra; det var mycket gott och en trevlig miljö!
 
Vad tycker ni är det viktigaste på en hotellfrukost?

Kommentarer
Postat av: emelie.

viktigast på min hotellfrukost är;
en naturell yoghurt, osötad müsli färsk frukt och vanliga hederliga ägg så man kan ha på knäckemackan.
sen är jag ganska nöjd! :)

2012-07-02 @ 12:45:12
URL: http://emisplace.shapemeup.se
Postat av: C

Sötsakerna att njuta av efter brödet. Det gör man juinte direkt hemma så det är en lyx man vill unna sig på semestern. Kakor til frulle.

2012-07-04 @ 12:47:49
URL: http://chezchrista.blogspot.com
Postat av: Tua Esmerald Lövdahl

Det viktigaste tycker jag är gröt faktiskt! Sen ska det gärna finnas ägg, nybakt bröd, olika pålägg, yoghurt/fil, müsli och olika sorters frukt. Allra helst skulle jag dock välja amerikanska pannkakor med banan och lönnsirap.. :D Tycker dock inte att pannkakorna är ett måste på ett "vanligt" hotell, det är väl snarare brunch.

2013-02-27 @ 20:49:36
URL: http://pavagned.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback