Ett hälsosamt tips!

Min vän och dietistkollega Helena, som skriver matbloggen Matresan, har nyligen startat upp ett företag tillsammans med en personlig tränare. Företaget heter New Coaching Sweden och de har nu dragit igång Kickstarten, som är ett tränings- och hälsokoncept som hjälper folk att med hjälp av bra mat och anpassad träning, ta sig till ett hälsosammare liv.
.
Så här skriver de själva på hemsidan: "Med vår breda kompetens ger vi dig precis de verktyg du behöver för att lyckas! Med realistiska och lättförståeliga tränings- och kostscheman kommer du att lyckas med dina mål! Som hjälp finns Dietist och Personlig Tränare för att svara på frågor och peppa Dig under hela månaden med Kickstarten!"

Klicka HÄR för att komma till Kickstartens hemsida!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har en liten fråga angående proteinpulver. Jag har läst din blogg väldigt länge och kan inte minnas att du tagit upp detta ämne.

Själv är jag väldigt skeptisk till detta, hur ser du på det? Jag har hittat en del recept som jag vill prova som innehåller proteinpulver, vet du om det finns något bra som man kan byta ut detta mot?

Det är främst i olika mellanmålsbar som är lätta att ta med sin till skolan som jag tänker på.

Ha de gött!

2012-02-21 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback