18 maj

För ett tag sen hade jag en utlottning av de nya Bragokexen med smak av kanel och äpple. Nu har jag lottat fram 5 stycken vinnare som får varsitt paket hemskickat. Vinnarna är...

Anja
Millan
Jens
Hanna
Sara

Grattis! Jag kontaktar er via mail.


Utanför mitt fönster just nu. Blå himmel och vita, fina träd som luktar jättegott! :)


Kursen vi läser nu heter "Dietetik och klinisk nutrition III: Internmedicin, cancer, enteral och parenteral nutrition". Det är en kurs som handlar om lite olika saker, till exempel leversjukdomar, lungsjukdomar, sondmatning, cancer, ledsjukdomar, sjukdomar i mag-tarmkanalen mm... Idag har vi haft en föreläsning av en dietist som berättade vilka kostråd man ger till patienter med reumatiska sjukdomar.


Kommentarer
Postat av: sara

yeey, jag vann! tack så mycket :)

2010-05-18 @ 16:49:53
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till er som vann. Va fint du har utanför, fast min utsickt går inte av för hackor den heller. Våren är så fin

2010-05-18 @ 20:40:43
Postat av: Kryddan

Du bor verkligen fint!!

2010-05-19 @ 08:30:54
Postat av: Drusko

Jag vann inte men är glad ändå.

2010-05-19 @ 08:32:16
Postat av: Sara

Låter väldigt intressant att läsa till dietist! Om man får ge önskemål så skulle jag gärna vilja få tips här i bloggen om bra mat när man har IBS och Chrohns :)

2010-05-19 @ 10:33:43
Postat av: djaanii

Hej!



Har i min träningsblogg skrivit en liten "krönika" om hur du kan göra för att komma igång med träningen och få din drömkropp, "10 steg till en vältränad kropp" heter inlägget.



Nu är ju du i form men det är vilketfallsomhelst intressant och lärorik läsning. Kika gärna in!



www.djaanii.blogg.se



Ha en bra dag!

Mvh/Djaanii

2010-05-19 @ 12:20:33
URL: http://djaanii.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej!



Kan du inte skriva ett inspirationsinlägg med olika smoothies:)



Kram

2010-05-19 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback