Frukost Dag 6


Ett kokt ägg med kaviar, salt och peppar
Fruktsallad gjord på banan, hallon, päron, äpple och apelsin




Omdöme
En väldigt god frukost som gav en skön mättnadskänsla. Att koka ägget tar ju några minuter och under tiden kan man göra fruktsalladen. Idag var det lördag och jag var ledig, så då funkade det bra, men jag tror inte att jag hade gjort iordning den här frukosten om det var vardag och jag hade bråttom iväg till skolan. Då kan det vara skönt att göra nåt som går snabbare. Men som sagt; en väldigt god frukost!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där verkligen tillräckligt till frukost?

2010-12-18 @ 20:12:51
Postat av: Jannike

Ägg är ju superenkelt att koka typ 5-6 styckna av om man äter det ofta. Jag äter minst 2 kokta ägg/dag så jag kokar nya ägg flera gånger/vecka.. Supersmidigt att spola av och ha i kylen =)

2010-12-18 @ 22:50:11
Postat av: SUSANNAH

det riktigt fräscht ut! :)

2010-12-19 @ 15:41:09
URL: http://livetscharm.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hmm, ser gott ut, men fruktsallad tycker inte jag passar till frukost.

Ett tips är ju att di kokar äggen dagen innan och skivar till frukten också dagen innan....

Ha det bra/Jossan

2010-12-20 @ 11:04:29
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback