Mellis


Jag gillar verkligen mellanmål. Det går att göra väldigt gott och så tycker jag att det är ett bra sätt att få i sig livsmedel som frukt, bär, mejeriprodukter, nötter, frön och grönsaker. Detta mellis åt jag ca två timmar ett intensivpass på Friskis & Svettis. Jag tyckte att det var ett lagom mellanmål att äta ett par timmar innan ett ganska tufft pass. Efter passet åt jag en "riktig" måltid.

Mellis:
• Lättfil med musli, sötmandel, passionsfrukt, banan, äpple, solrosfrön, hela linfrön och torkade aprikoser
• Smörgås med philadelphiaost, skinka, tomat och avokado

Kommentarer
Postat av: linda

roligt med foton på dina mellis!! kan du inte laga ett eget inlägg med flera tips på olika mellis och foton bredvid :P du har så fin blogg!

2009-11-11 @ 17:03:51
Postat av: Drusko

Torkade aprikoser, är inte det lite lyxigt?...men gott gissar jag.

2009-11-12 @ 08:17:07
Postat av: Filibabba

Drusko - Nej jag tycker inte direkt att man kan säga att det är lyxigt. En påse är ganska billig, kankse runt 13 kr, och räcker ganska länge! =)

2009-11-12 @ 16:34:56
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Hanna Svensén / Ljusdal, Hälsningland

Måste bara säga: Vilken SUPER härlig blogg du har ! Hittade den genom "Spark i baken". Din blogg kommer jag verkligen att följa, var så säker !

Keep up the god work woman !=)

Kram

2009-11-12 @ 16:47:29
Postat av: Jenny

Vilken underbar blogg du har! Det hade varit kul med frågestund i bloggen! :-)

2009-11-12 @ 20:50:51
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: jenna

så roligt att se dig som blogg i fokus hos spark i baken! :)



Vilket läckert och gott mellanmål som vanligt när man kikar in på din härliga blogg! Passionsfrukt tar jag till mig :D Jag hade nästan glömt bort att man kan äta det ju. Tokigt :p

2009-11-12 @ 21:52:17
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Noralena

Hej ! Fin blogg !

Du skiver att du tar hela linfrön. Jag har hört att krossade är bra. Vet du vad de ger för skillnad ?

2009-11-12 @ 22:37:52
Postat av: linda

ljuvliga foton på alla dina mellis!! snälla kan du komma med bilder och förslag på perfekta mellis att ta med sig till skolan när man har 8 timmars skoldag.. yoghurten blir varm, salladen dålig, you name it.. enklast är det med banan eller så, men roligast med variation! snälla ge tips :)

2009-11-17 @ 09:10:47
Postat av: Jennie

Ny här, men detta kanske kan bli en blogg för mej att följa!! Jag brukar på skämt påstå att jag har vitaminmani, jag vill verkligen lära mej om hur det vi stoppar i oss påverkar oss, och Inspirera folk till att ta sej tid till att använda sitt kök.



Hörs säkert igen!

2010-01-13 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback