Lunch

Lunch
- Ris
- Kasslergryta
- Tzatziki
- Morot
- Tomat
 -Sallad
 -Gul lök

Kommentarer
Postat av: jessica

oj, ser inte den där portionen ganska liten ut? jag tycker det är så lustigt att du alltid har vita bönor i tomatsås till allting :P men inte denna gången :P

2007-07-08 @ 17:13:32
Postat av: Filibabba

jessica - portionen är rätt normalstor, men tallriken är däremot större än vanligt..det kanske gör att portionen ser liten ut.
haha, nej denna gång blev det inga vita bönor i tomatsås.. =)

2007-07-08 @ 17:15:58
URL: http://www.filibabba.blogg.se
Postat av: Jess

Hej! Läste nånstans att du är student och undrar lite, har man råd att äta så nyttigt som student? Till hösten blir jag också student och jag är orolig för att jag inte kommer ha råd att köpa nyttig och bra mat som jag gärna vill äta..? Just hittat din sida, himla bra! =) Kram Jess

2007-07-09 @ 22:09:32
Postat av: Filibabba

Jess - kul att du gillar bloggen! =) under våren har jag bott hemma, så därför har jag inte behövt snåla lika mkt som man måste när man bor själv och pluggar.. men till hösten flyttar jag, så då blir det väl lite annorlunda antar jag...

2007-07-11 @ 16:13:07
URL: http://www.filibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback